★:.★وب فوتو★.:★

لذت ببر از زندگیت

★:.★وب فوتو★.:★

لذت ببر از زندگیت

اطلا‌عیه دولت درباره تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه در چند استان ک

اطلا‌عیه دولت درباره تعطیلی روزهای یکشنبه و دوشنبه در چند استان کشور

خبرگزاری فارس: هیئت دولت طی اطلاعیه‌ای روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری را در برخی از استانهای کشور به دلیل گرمای شدید هوا در این مناطق تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در این اطلاعیه آمده‌است: به دلیل گرمای شدید و بی سابقه هوا در تعدادی از استانهای کشور و به منظور رفاه حال هم میهنان عزیز و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ادارات دولتی و نهادها و سازمانها در روزهای یکشنبه و دوشنبه 20 و 21 تیر در تعدادی از استانها تعطیل خواهد بود. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: دستگاه‌های خدماتی از جمله بانک‌ها و بیمارستان‌ها در این روزها باید به خدمات‌رسانی خود به مردم ادامه دهند. 
بر اساس این اطلاعیه، ادارات دولتی در استان‌های خوزستان ، بوشهر ، ایلام ، فارس ، هرمزگان، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، یزد ، اصفهان ، قم ، تهران ، خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، کرمانشاه ، سمنان ، لرستان ، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل خواهد بود. 
در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است در سایر استان‌ها تصمیم‌گیری درباره تعطیلی بر اساس شرایط آب و هوایی و دمای هوا بر عهده استانداران خواهد بود. 
انتهای پیام/ز